Jonggivers

Activiteiten jonggivers scoutsjaar 2023 - 2024 semester 2
How to become a M.O.B boss 03/02 14u-17u

Het was ooit zo vredig in Beernem tot dat de jonggivers besloten om er een drugsgebied van te maken. Wie kan er hier het best zijn spul smokkelen of beter gezegd, wie moeten we in de gaten houden op kamp?

Schaatsen zondag 18/02 13u-18u

Ondertussen is het een traditie aan het worden; al schaatsend zetten we de start van het 2de semester in! Ook dit jaar zetten we dit verder, samen met de givers en jins. Alle praktische informatie staat in het boekje

Zieje van… zetje vanachter! 02/03 13u-18u

Euhm ja dus gasten, deze activiteit is natuurlijk onder voorbehoud want ja… je weet maar nooit e met de nmbs dat ze ons boycotten!

The Big foodgame 16/03 14u-17u

Nee je mag nie spelen met je eten…. Ma voor 1 keer kan da toch geen kwaad?
Ps: neem verse kleren mee tenzij je een voedselspoor door Beernem wilt achterlaten.

Levensweg 30/03 14u-17u

Awel dus een levensweg is eigenlijk een weg…. Nee allee geen echte weg e… ma zo een weg… euhmm mentaal… nee euhmm… een fictieve weg over je leven…. Alle nie echt OVER je leven e… alle snapt je?

Weekeeeeendjeeeeeee 12-14/04 12u-18u

Dit weekend gaan we opstap met alle scoutsen van gouw noordzee. Mogouw zeg!

Bosspeelspel 27/04 14u-17u

Doe je lange botten maar aan en je beste camouflage outfit want wie beweegt of gezien wordt, zal neergeschoten worden!

Spaghettiavond 18/05 18u-22u

Mmmmm spaghetti, lekker. Kom allemaal af om lekker te boefen!

The wolf of wallstreet 25/05 14u-17u

Al die vlotte praatjes die jullie al heel het jaar hebben, maar levert dat ook eigenlijk iets op? Wie kan hier het beste verkopen of juist investeren? Ah ja juist Roan zoekt nog iemand voor de financiën te regelen. Misschien dat die dan even kan helpen met Roan?

Walibi 01/06 12u-18u

Snij gewoon nie in je vingers! Om mooi op voorhand de groepstickets voor zowel de trein als Walibi zelf te kunnen vastleggen, vragen wij aan jullie om onderstaand formulier in te vullen voor zaterdag 23/03 (boekje is ook online terug te vinden op onze website). Formulier: Inschrijven (Alle info omtrent vertrek en kostprijs staat in het boekje en op bij het inschrijvingsformulier)

Masterchef 22/06 13u-18u

Wie als eerste nemo vindt krijgt een ijsje!