Jonggivers

Activiteiten jonggivers scoutsjaar 2024 - 2025 semester 1
Zaterdag 07/09: STARTDAG (10u -17u)

Emma beginma, geniet ma vant jaar en t’liedje is klaar!

Zaterdag 20/09: Avondmarkt (19u -…)

Let maar op ons gedicht, deze activiteit is niet verplicht. Kom toch maar en geef ons geen triestig gezicht.

Zaterdag 05/10: Levend Cluedo (14u -17u)

Oord oord oord, wie pleegde de moord? Was het Arne/ Brecht/ Emma/ Lars/ Marit/ Ward of is die toch niet zo gestoord?

Zaterdag 20/10: Okteberfest (Mail volgt later)

Oktoberfest komt eraan, trek jullie lederhosen maar al aan en laten we gaan met die banaan!

Donderdag 31/10: Halloween (19u -22u)

Pas op voor die bocht, we gaan op tocht. Vergeet niet uit te kijken voor wanelende lijken. Kleed je warm straks verlies je je arm. Wandel in groep of je beland in de soep of onder arne zn dikke poep.

Zaterdag 16/11: Highland Games (14u -17u)

We zijn niet mild, kom in kilt. Toon jullie spierballen en hopelijk zal Brecht het niet verknallen.

Zaterdag 07/12: Sinterklaas (18u30 -21u30)

Sinterhier Sinterdaar, zet je schoentje maar klaar. Wie weet beland je bij Marit, in de zak van Zwarte Piet…

Zaterdag 21/12: Kerstfeestje (19u -22u)

Vergeet geen cadeautje van 5 euro, en maak de zoektocht niet te hard, het is maar voor Ward. Merry Christmas! Jullie kapoenen De leiding

Zaterdag 11/01: Filmavond (18u30 -21u30)

De eerste activiteit van 2025 is een feit, hopelijk krijg je geen spijt, voor je het weet is het bedtijd.

Zaterdag 25/01: Verkoopactiviteit (14u -17u)

Laat ons hopen op veel verkopen, daarna kunnen we ons laten indopen. Met een mooie opbrengst gaan de deuren naar een leuke activiteit open.

Zaterdag 15/02: Valentijn (18u30 -21u30)

Haal de casanova in je naar boven dan wordt het zo heet als in de oven, wees niet bescheiden en laat je verleiden. Maak gebruik van deze gelegenheid je krijgt zeker geen spijt en voor je het weet ga je op een tweede date. We verwachten dat jullie je opkleden want anders zal lars streng optreden.

Stevige linker
Lars, Arne, Ward, Emma, Marit & Brecht

Ijdele Waterwolf, Volhardende Stormvogel, Gezellige Fret, Ijverige Adelaar, Zachtmoedige Spreeuw & Leergierige Mus

Bij vragen: jonggivers@scoutsbeernem.be