Givers

Activiteiten givers scoutsjaar 2023 - 2024 semester 2
Zondag 18/02: Schaatsen (13u – 18u)

Me goan ties goan breken. Ondertussen is het een traditie aan het worden; al schaatsend zetten we de start van het 2de semester in! Ook dit jaar zetten we dit verder, samen met de jonggivers en jins. Alle praktische informatie staat in het boekje.

Zaterdag 02/03: Hogeland Spelen (14u – 17u)

Korte rokken en koede kloten. Wij danken de enthousiastelingen die vorige activiteit zich in orginele Schotse klederdracht hebben ingehuld! Vandaag zal de activiteit wel degelijk doorgaan zoals gepland!

Zondag 24/03: Eneco Beach Clean Up (uren n.t.b.)

Tope ’t zand goan kuschen. Ondertussen is de Eneco Beach Clean Up al aan zijn 15de editie toe! Dit initiatief zorgt ervoor dat de stranden van de Belgische en Nederlandse kust eens grondig opgekuist worden. Wij als Scouts Beernem kunnen dit alleen maar toejuichen en dit jaar gaan ook wij een handje helpen! Verdere info volgt via mail.

Zaterdag 30/03: Paasbrunch (10u – 13u)

De keuns en klokken zien int land. Neem €5,00 mee en dan kan je je buikje vullen op de brunch.

Vrijdag 12/04 – 14/04: WEEKENDJEUUHH

Houdt j’an ’t ges. Meer info in het boekje onder de rubriek ‘Weekendje Givers’.

Zaterdag 27/04: Koningsdag (14u – 17u)

In bytsje bryk is in minske lyk.

Zaterdag 01/06: Walibi (7u30 – 19u15)

Snij gewoon nie in je vingers! Om mooi op voorhand de groepstickets voor zowel de trein als Walibi zelf te kunnen vastleggen, vragen wij aan jullie om onderstaand formulier in te vullen voor zaterdag 23/03 (boekje is ook online terug te vinden op onze website). Formulier: Inschrijven (Alle info omtrent vertrek en kostprijs staat in het boekje en op bij het inschrijvingsformulier)

Zaterdag 08/06: Barbekeu (18u – 21u)

Niets gezelliger om de examens (en vooral de zomer!) in zetten met een barbecue! Neem jullie eigen vleesje mee, de leiding voorziet de rest.

Stevige linker
Brecht, Mathis, Roan, Wout J, Wout Vdv & Zoë

Eigenzinnige Hamadryas, Ondeugende Steltkluut, Argeloze Orang-oetang, Speelse Petrel, Avontuurlijke Racoon & Mystiek Eland

Bij vragen: givers@scoutsbeernem.be